Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4473
Назва: | Дидактичний та змістовний контекст адаптації студентів на прикладі викладання вищої математики |
Автори: | Рассоха, І.В. Блажко, Л.М. |
Тематичні ключові слова: | навчання адаптація наступність навчання |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Київ : НТУУ «КПІ» |
Анотація: | Наступність у навчанні є потужним засобом адаптації студентів першого курсу до навчання у ВНЗ. Її реалізація може бути здійснена за рахунок узгодженості форм і методів організації навчальної діяльності та її змісту між середньою та вищою ланками освіти. |
Бібліографічний опис: | Рассоха І.В. Дидактичний та змістовний контекст адаптації студентів на прикладі викладання вищої математики / І.В. Рассоха, Л.М. Блажко // Математика в сучасному технічному університеті : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 24–25 груд. 2015 р.). – К. : НТУУ «КПІ», 2016. – С. 201–204. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4473 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вищої та прикладної математики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
mvstu4-abstracts-201-204.pdf | 812.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.