Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4117
Назва: Perspectives of the use of modern building materials in road construction = Перспективи використання сучасних будівельних матеріалів у дорожньому будівництві
Автори: Карюк, А.М.
Юрко, І.А.
Тематичні ключові слова: experimental research
precast reinforced concrete bridge
polypropylene fiber
fiber concrete
keyed joint
експериментальні дослідження
збірний залізобетонний міст
поліпропіленове волокно
волокнистий бетон
закріплений стик
Дата публікації: лис-2017
Видавництво: Scientific Route, Tallin, Estonia
Анотація: The authors analyzed the foreign experience of using keyed joints in reinforced concrete span structures of bridges. Fiber concrete with polypropylene fibers was chosen as the investigated material. Such fibers are chemically neutral, water-resistant, have a high resistance to dynamic loads, reduce the risk of formation and development of cracking, increase abrasion what is important in the manufacture of road construction. Optimization of concrete composition with polypropylene fibers for concreting joints by physical and mechanical parameters was carried out. Parameters of optimization were compressive strength, tensile strength at bending, axial tensile strength, prism strength and abrasion. The authors performed a series of tests to study the behavior of fiber concrete in keyed joints. The analysis of obtained results out depending on the nature of failure, the value of the ultimate load and fiber concrete deformations were carried out.
Автори проаналізували зарубіжний досвід використання стиснутих стиків у залізобетонних просторових конструкціях мостів. Як досліджуваний матеріал обрано волокнистий бетон з поліпропіленовими волокнами. Такі волокна хімічно нейтральні, вологостійкі, мають високу стійкість до динамічних навантажень, зменшують ризик утворення та розвитку тріщин, збільшують стирання, що важливо у виробництві дорожнього будівництва. Проведено оптимізацію бетонної композиції з поліпропіленовими волокнами для бетонування стиків за фізико-механічними параметрами. Параметрами оптимізації були міцність на стиск, стиск на вигин, осьова міцність на розрив, міцність призми та стирання. Автори виконали ряд тестів для вивчення поведінки волокнистого бетону в ключових стиках. Проведено аналіз отриманих результатів в залежності від характеру відмови, величини остаточного навантаження та деформації волокнистого бетону.
Бібліографічний опис: Kariuk A.M. Perspectives of the use of modern building materials in road constructi / A.M. Kariuk, I.A. Yurko // Proceedings of the 1st Annual Conference «Technology transfer: fundamental principles and innovative technical solutions». – Tallin, Estonia, 2017. – P. 24-26.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4117
Розташовується у зібраннях:Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карюк_Юрко_Талін.pdfСтаття_Карюк_Юрко_Талін407.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Титулка_Карюк_Юрко_Талін.jpgТитулка_Карюк_Юрко_Талін65.63 kBJPEGПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.