Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4053
Назва: Штучний інтелект в маркетингу та його використання
Автори: Бородіна, О.О.
Величко, В.О.
Тематичні ключові слова: штучний інекттел
Дата публікації: тра-2018
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Анотація: На сьогодні штучний інтелект став частиною нашого життя. Hubspot опитали понад 1000 споживачів й з'ясували, що 63% респондентів використовують AI (Artificial Intelligence) технології й при цьому не здогадуються про це. Штучний інтелект широко застосовується в маркетингу. Бренди використовують різні інструменти для управління контенту, пошукової оптимізації та email-маркетингу.
Бібліографічний опис: Бородіна О.О. Штучний інтелект в маркетингу та його використання / О.О. Бородіна, В.О. Величко // Тези 70-ої наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – Т. 2. – С. 200-202.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4053
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70-я конф. С200-201.pdfтези3.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.