Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3928
Назва: Сучасна музейна комунікація в Україні та світі: стан і перспективи розвитку
Автори: Передерій, І.Г.
Білан, Н.В.
Тематичні ключові слова: музей
музейна комунікація
QR-код
Інтернет-сайт
віртуальний музей
віртуальна екскурсія
соціальні мережі
Дата публікації: 2018
Видавництво: Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Анотація: Комунікаційні можливості музеїв пов’язані з їх здатністю передавати інформацію за допомогою реальних предметів безпосередньо чи опосередковано. Основою комунікативної роботи музею є його фонди, адже й експозиція, й організовані на її основі освітньо-комунікативні проекти неможливі без науково атрибутованих та ретельно збережених колекцій. Відповідно найрезультативнішим каналом музейної комунікації залишається експозиція закладу. Поряд із традиційними формами та інструментами музейної комунікації, зокрема таких, як експозиційно-виставкова, просвітницько-освітня, видавнича, проведення наукових конференцій, представлення музеїв у ЗМІ, особливого значення набувають і новітні, пов’язані із розвитком сучасних інформаційних технологій.
Бібліографічний опис: Передерій І.Г. Сучасна музейна комунікація в Україні та світі: стан і перспективи розвитку / І.Г. Передерій, Н.В. Білан // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2018. – № 2. – С. 72–79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3928
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Передерій, Білан.pdfСтаття1.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.