Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХристенко, О.В.-
dc.contributor.authorМанжос, С.А.-
dc.date.accessioned2018-09-11T13:24:09Z-
dc.date.available2018-09-11T13:24:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3906-
dc.descriptionХристенко О.В. Застосування бенчмаркінгу в системі управління підприємством [Електронний ресурс] / О.В. Христенко, С.А. Манжос // Фінансовий простір.- 2018. - № 1. - Режим доступу : https://fp.cibs.ubs.edu.ua/main/uk/29uk_UA
dc.description.abstractДосліджено теоретичні погляди науковців щодо трактування поняття «бенчмаркінг». Проведення бенчмаркінгу забезпечує підприємству формування додаткових конкурентних переваг. Визначено особливості застосування бенчмаркінгу в системі управління на провідних зарубіжних та вітчизняних підприємствах. Запропоновано правила, яких необхідно дотримуватися під час застосування бенчмаркінгу в системі управління підприємством.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧеркаський навчально-науковий інститут Університету банківської справиuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectправилаuk_UA
dc.subjectпроцесuk_UA
dc.titleЗастосування бенчмаркінгу в системі управління підприємствомuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc338.3:005.6-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Христенко%2c Манжос-pages-153-158.pdfСтаття229.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.