Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3867
Назва: The automobile tires vulcanization method repair process experimental investigation = Експериментальні дослідження процесу ремонту автомобільних шин способом вулканізації
Автори: Орисенко, О.В.
Криворот, А.І.
Ільченко, В.В.
Філіпова, Г.А.
Тематичні ключові слова: thermal conductivity
vulcanization
automobile tires
теплопровідність
вулканізація
автомобільна шина
Дата публікації: 2018
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Анотація: In the article local repair automobile tires expediency by vulcanization means in mechanical damage carcass case is shown. It has been established that analytical and experimental data on determining the required temperature of the heating element have a significant discrepancy. It was found that on the vulcanization degree among all factors temperature and pressure on the welding surfaces are the most influential. After processing the experimental data and using the static methods, mathematical dependence of the temperature on the welding surface from the heating element temperature and on the welding surfaces as a second-degree polynomial is obtained. In order to verify the research results reliability, the control welding of the automobile tires with cord lateral rupture was conducted, which gave positive results.
Обґрунтовано доцільність проведення місцевого ремонту автомобільної шини способом вулканізації при механічних ушкодженнях каркаса. Установлено, що аналітичні та експериментальні дані з визначення необхідної температури нагрівального елемента мають значну розбіжність. З’ясовано, що на ступінь вулканізації серед усіх факторів найбільший вплив мають температура та тиск на поверхнях зварювання. За допомогою статистичних методів обробки експериментальних даних отримано математичну залежність температури на поверхні вулканізації від температури нагрівального елемента й тиску на поверхнях зварювання у вигляді полінома другого ступеня. З метою перевірки достовірності результатів досліджень виконано контрольне зварювання автомобільної шини з боковим розривом корду, яке дало позитивні результати.
Бібліографічний опис: Orysenko O.V. The automobile tires vulcanization method repair process experimental investigation / O.V. Orysenko, A.I. Kryvorot, V.V. Ilchenko, H.А. Filipova // Збірник наукових праць. Серія: Галузеве машинобудування, будівництво = Academic journal. Series: Industrial Machine Building, Civil Engineering / голов. ред. С.Ф. Пічугін. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – Вип. 1 (50). – С. 56–61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3867
Розташовується у зібраннях:Кафедра автомобільних доріг, геодезії, землеустрою та сільських будівель
ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівницво. 2018. № 1(50)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
С. 56-61 Орисенко.pdfСтаття506.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.