Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3856
Назва: Сучасні підходи до навчання англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою
Автори: Стрілець, В.В.
Тематичні ключові слова: англійська мова для професійного спілкування,
проектна методика
English for specific purposes
project work methods
Дата публікації: 2006
Видавництво: Київський національний лінгвістичний університет
Анотація: Проаналізованo концепції з галузі психології і педагогіки (особистісно-діяльнісний підхід, розвиваюче навчання, конструктивістський підхід, проблемне навчання, навчання у співробітництві), які складають психолого-педагогічні засади навчання англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою
The article deals with psychological and pedagogical approaches (learner-centered and activity approach, scaffolding, constructivist approach, problem-based teaching/learning, cooperative learning) which form the psycho-pedagogical grounds of teaching English for specific purposes by project work methods
Бібліографічний опис: Стрілець В.В. Сучасні підходи до навчання англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою / В.В. Стрілець // Вісник КНЛУ. Серія “Педагогіка та психологія”. – К. : КНЛУ, 2006. – Вип. 10. – С. 175–181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3856
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу
Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стрілець Сучасні підходи .pdf264.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.