Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3856
Назва: | Сучасні підходи до навчання англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою |
Автори: | Стрілець, В.В. |
Тематичні ключові слова: | англійська мова для професійного спілкування, проектна методика English for specific purposes project work methods |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Київський національний лінгвістичний університет |
Анотація: | Проаналізованo концепції з галузі психології і педагогіки (особистісно-діяльнісний підхід, розвиваюче навчання, конструктивістський підхід, проблемне навчання, навчання у співробітництві), які складають психолого-педагогічні засади навчання англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою The article deals with psychological and pedagogical approaches (learner-centered and activity approach, scaffolding, constructivist approach, problem-based teaching/learning, cooperative learning) which form the psycho-pedagogical grounds of teaching English for specific purposes by project work methods |
Бібліографічний опис: | Стрілець В.В. Сучасні підходи до навчання англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою / В.В. Стрілець // Вісник КНЛУ. Серія “Педагогіка та психологія”. – К. : КНЛУ, 2006. – Вип. 10. – С. 175–181. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3856 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та перекладу Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стрілець Сучасні підходи .pdf | 264.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.