Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3626
Назва: Регіональний маркетинг у системі управління нерухомістю
Автори: Онищенко, В.О.
Крекотень, І.М.
Тематичні ключові слова: інвестиційне просування нерухомості регіону
залучення інвестицій
об’єкти комунальної нерухомості
регіональний ринок нерухомості
Дата публікації: 2009
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Анотація: Інвестиційне просування нерухомості регіону виступає складовою частиною політики, спрямованої на розвиток регіонального ринку нерухомості та регіону в цілому.
Бібліографічний опис: Онищенко В.О. Регіональний маркетинг у системі управління нерухомістю / В.О. Онищенко, І.М. Крекотень // Економіка і регіон : наук. вісн. – Полтава : ПолтНТУ, 2009. – № 2 (21). – С. 13–17.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3626
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Регіон. маркетинг.pdfСтаття160.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.