Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрекотень, І.М.-
dc.contributor.authorКорнієнко, М.В.-
dc.date.accessioned2018-06-21T13:10:35Z-
dc.date.available2018-06-21T13:10:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3618-
dc.descriptionКрекотень І.М. Перспективи використання соціального медіа маркетингу у просуванні банківського продукту [Електронний ресурс] // І.М. Крекотень, М.В.Корнієнко // Ефективна економіка : електрjy. наук. фах. вид. – 2017. – № 12. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5950 (Електронне видання).uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості соціального медіа маркетингу, що є одним із найбільш перспективних та ефективних маркетингових інструментів у сучасних умовах. Розглянуто можливості використання соціального медіа маркетингу для просування банківського продукту. Основна увага зосереджена на використанні соціальних мереж, насамперед Facebook. Більшість вітчизняних банків мають свої сторінки у цій мережі, що не лише доповнює офіційні сайти банків, але і створює додаткові можливості для них. Насамперед, формують двосторонні канали комунікації між банком та споживачем, за допомогою яких фінансові установи мають можливість не лише поширити інформацію про свої послуги, а і отримати зворотну реакцію. Поряд із цим, неможливість впливу на подальше поширення інформації, що викладається на сторінці у соціальній мережі, формує низку потенційних загроз, що вимагає особливо виваженого наповнення власного контенту. Запропоновано розроблення стратегії поведінки банку у соціальній мережі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсоціальна мережаuk_UA
dc.subjectсоціальний медіа маркетингuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectбанківський продуктuk_UA
dc.subjectбанкuk_UA
dc.titleПерспективи використання соціального медіа маркетингу у просуванні банківського продукту = Prospects for the use of social media marketing in promotion the banking produkctuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339.138:336.71-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krekoten_kornienko.pdf337.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.