Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАмеліна, І.В.-
dc.contributor.authorБалацька, К.Б.-
dc.date.accessioned2018-05-18T12:06:25Z-
dc.date.available2018-05-18T12:06:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3447-
dc.descriptionАмеліна І.В. Методи міжнародних маркетингових досліджень на підприємстві / І.В. Амеліна, К.Б. Балацька // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства»: зб. наук. праць. – Полтава : Мирон І.А., 2014. – С. 415–417.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.titleМетоди міжнародних маркетингових досліджень на підприємствіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc339.138-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики
Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
415-417.pdf582.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.