Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3447
Назва: Методи міжнародних маркетингових досліджень на підприємстві
Автори: Амеліна, І.В.
Балацька, К.Б.
Тематичні ключові слова: маркетингові дослідження
зовнішньоекономічна діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Бібліографічний опис: Амеліна І.В. Методи міжнародних маркетингових досліджень на підприємстві / І.В. Амеліна, К.Б. Балацька // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства»: зб. наук. праць. – Полтава : Мирон І.А., 2014. – С. 415–417.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3447
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики
Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
415-417.pdf582.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.