Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3122
Назва: Засади менеджменту підприємницької діяльності у сфері сільського (зеленого) туризму
Автори: Маховка, В.М.
Гук, Н.Б.
Тематичні ключові слова: туризм
зелений туризм
Дата публікації: січ-2018
Видавництво: Миколаївський нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського
Анотація: У статті розглядається особливості здійснення менеджменту підприємницької діяльності у сфері сільського (зеленого) та агротуризму. На основі праць вітчизняних та зарубіжних авторів уточняється поняття терміну «менеджмент» та «управління». Наголошено на важливості використання методу SWOT-аналізу, що є актуальним при створені бізнес-ідеї у процесі узагальнення та обробки інформації щодо потенціалу сільського (зеленого) туризму.
Бібліографічний опис: Маховка В.М Засади менеджменту підприємницької діяльності у сфері сільського (зеленого) туризму / В.М. Маховка, Н.Б. Гук // Глобальні та національні проблеми економіки [Електронний ресурс]. - 2018. - № 1. - С. 449-451. - Режим доступу: http://global-national.in.ua/issue-20-2017/28-vipusk-20-gruden-2017-r/3572-makhovka-v-m-guk-n-b-zasadi-menedzhmentu-pidpriemnitskoji-diyalnosti-u-sferi-silskogo-zelenogo-turizmu
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3122
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маховка_гук_стаття.pdf243.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.