Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2868
Назва: Проблематика управління позиціонуванням національного туристичного продукту України
Автори: Маховка, В.М.
Красноштан, С.С.
Тематичні ключові слова: позиціонування
національний туристичний продукт
туризм
туристичний напрям
управління
Дата публікації: 2017
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Анотація: Розглянуто проблематику управління позиціонуванням національного туристичного продукту та його ключові компоненти. Надано основну інформацію стосовно загальносвітових підходів до управління туристичним продуктом у різних країнах світу, мінімізації негативних чинників і пошуків доцільної ніші на ринку. Згадано головні компоненти системи класифікації та їх головні групи. Подано цінну інформацію стосовно формування якісного механізму позиціонування національного туристичного продукту на світовому рівні. Розглянуто п’ять основних типів позиціонування національного туристичного продукту. Особливу увагу приділено можливим елементам майбутньої системи позиціонування України.
Бібліографічний опис: Маховка В.М. Проблематика управління позиціонуванням національного туристичного продукту України / В.М. Маховка, С.С. Красноштан // Економіка і регіон. – 2017. – № 5. – С. 75-80.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2868
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2017. №5 (66)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маховка_Красноштан_ Стаття_2017.pdf364.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.