Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2706
Назва: | Професійно-практична спрямованість занять як умова активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів |
Автори: | Рендюк, С.П. |
Тематичні ключові слова: | активізація пізнавальної діяльності продуктивне навчання науково-дослідницька робота |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | СумДПУ ім. А.С. Макаренка |
Анотація: | У статті розглядається проблема використання отриманих студентами знань в практичній діяльності, з’ясовано необхідність впровадження в навчальний процес продуктивного навчання, спрямованого на формування в майбутнього спеціаліста умінь вирішувати проблеми, пов’язані з його професійною діяльністю. Уточнено сутність поняття продуктивної навчально-пізнавальної діяльності і її розвитку при організації навчального процесу у вищому навчальному закладі. Узагальнено дані власних соціологічних опитувань студентів щодо практичної спрямованості вивчення ними дисциплін математичного циклу. Акцентовано увагу на науково-дослідній роботі студентів як найважливішого засобу підготовки спеціалістів, здатних творчо застосовувати набуті знання в практичній діяльності. |
Бібліографічний опис: | Рендюк С.П. Професійно-практична спрямованість занять як умова активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / С.П. Рендюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2013. – № 6 (32). – С. 222-231. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2706 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вищої та прикладної математики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pednauk_2013_6_30.pdf | Стаття | 255.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.