Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2706
Назва: Професійно-практична спрямованість занять як умова активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів
Автори: Рендюк, С.П.
Тематичні ключові слова: активізація пізнавальної діяльності
продуктивне навчання
науково-дослідницька робота
Дата публікації: 2013
Видавництво: СумДПУ ім. А.С. Макаренка
Анотація: У статті розглядається проблема використання отриманих студентами знань в практичній діяльності, з’ясовано необхідність впровадження в навчальний процес продуктивного навчання, спрямованого на формування в майбутнього спеціаліста умінь вирішувати проблеми, пов’язані з його професійною діяльністю. Уточнено сутність поняття продуктивної навчально-пізнавальної діяльності і її розвитку при організації навчального процесу у вищому навчальному закладі. Узагальнено дані власних соціологічних опитувань студентів щодо практичної спрямованості вивчення ними дисциплін математичного циклу. Акцентовано увагу на науково-дослідній роботі студентів як найважливішого засобу підготовки спеціалістів, здатних творчо застосовувати набуті знання в практичній діяльності.
Бібліографічний опис: Рендюк С.П. Професійно-практична спрямованість занять як умова активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / С.П. Рендюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2013. – № 6 (32). – С. 222-231.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2706
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої та прикладної математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pednauk_2013_6_30.pdfСтаття255.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.