Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2620
Назва: Проблемы маркетинговой стратегии в промышленной отрасли в сфере интеллектуального бизнеса = Проблеми маркетингової стратегії в промисловій галузі в сфері інтелектуального бізнесу
Автори: Фролов, Є.А.
Янель, Ю.А.
Савченко, Н.Ф.
Тематичні ключові слова: интеллектуальная собственность
інтелектуальна власність
Дата публікації: 2005
Видавництво: НАУ "ХАІ"
Анотація: Конкуренция в рыночных условиях–это соревнование сторон с целью получения значительных преимуществ при достижении ими следующих целей: максимизация прибыли, расширение на рынках новых товаров и привлечение новых покупателей. А конкуренция в научных исследованиях–это стимул для общества как способ сбалансирования нормы прибыли, оптимального распределения труда, капитала и осуществление автоматического равновесия рынка в интеллектуальном бизнесе.
Конкуренція в ринкових умовах-це змагання сторін з метою отримання значних переваг при досягненні ними таких цілей: максимізація прибутку, розширення на ринках нових товарів і залучення нових покупців. А конкуренція в наукових дослідженнях-це стимул для суспільства як спосіб збалансування норми прибутку, оптимального розподілу праці, капіталу і здійснення автоматичного рівноваги ринку в інтелектуальному бізнесі.
Бібліографічний опис: Фролов Е.А. Проблемы маркетинговой стратегии в промышленной отрасли в сфере интеллектуального бизнеса / Е.А. Фролов, Н.Ф. Савченко, Ю.А. Янель // Авиационно-космическая техника и технология. - 2005. - С. 100-103.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2620
Розташовується у зібраннях:Секція прикладної механіки (технології машинобудування) кафедри Будівельних машин...)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf198.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.