Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2620
Назва: | Проблемы маркетинговой стратегии в промышленной отрасли в сфере интеллектуального бизнеса = Проблеми маркетингової стратегії в промисловій галузі в сфері інтелектуального бізнесу |
Автори: | Фролов, Є.А. Янель, Ю.А. Савченко, Н.Ф. |
Тематичні ключові слова: | интеллектуальная собственность інтелектуальна власність |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | НАУ "ХАІ" |
Анотація: | Конкуренция в рыночных условиях–это соревнование сторон с целью получения
значительных преимуществ при достижении ими следующих целей: максимизация
прибыли, расширение на рынках новых товаров и привлечение новых покупателей. А
конкуренция в научных исследованиях–это стимул для общества как способ
сбалансирования нормы прибыли, оптимального распределения труда, капитала и
осуществление автоматического равновесия рынка в интеллектуальном бизнесе. Конкуренція в ринкових умовах-це змагання сторін з метою отримання значних переваг при досягненні ними таких цілей: максимізація прибутку, розширення на ринках нових товарів і залучення нових покупців. А конкуренція в наукових дослідженнях-це стимул для суспільства як спосіб збалансування норми прибутку, оптимального розподілу праці, капіталу і здійснення автоматичного рівноваги ринку в інтелектуальному бізнесі. |
Бібліографічний опис: | Фролов Е.А. Проблемы маркетинговой стратегии в промышленной отрасли в сфере интеллектуального бизнеса / Е.А. Фролов, Н.Ф. Савченко, Ю.А. Янель // Авиационно-космическая техника и технология. - 2005. - С. 100-103. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2620 |
Розташовується у зібраннях: | Секція прикладної механіки (технології машинобудування) кафедри Будівельних машин...) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 198.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.