Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/226
Назва: Основні напрями впровадження інвестиційного маркетингу в промисловості регіонів
Інші назви: The bases of introducing investment marketing in the industry of regions
Автори: Буряк, А.А.
Тематичні ключові слова: the investment potential
інвестиційний потенціал.
the foreign direct investments
прямі іноземні інвестиції
the region
промисловість
the industry
регіон
the investment marketing
інвестиційний маркетинг
Дата публікації: 2015
Видавництво: Полтава: ПолтНТУ
Анотація: Investment marketing in the region’s industry should be reviewed as a purposeful activity aimed to increase the investment attractiveness of industrial enterprises in the region, promotion, accumulation and realization of their investment potential towards activating foreign investment attraction.
Бібліографічний опис: Burіak А. А. The bases of introducin investment marketing in the industry of regions / А. А. Burіak // Сучасна економічна наука: теорія і практика: Матеріали V-ої Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 17 листопада 2015 р. – Полтава: ПолтНТУ, 2015. – С. 223 – 225.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/226
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezu_Buriak A.A._ЕТіРЕ.pdf52.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.