Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/220
Назва: Conceptual principles of implementing investment marketing in the industry of Ukraine regions = Концептуальні принципи імплементації інвестиційного маркетингу в промисловості регіонів України.
Автори: Чичкало-Кондрацька, І.Б.
Буряк, А.А.
Тематичні ключові слова: the investment potential
інвестиційний потенціал.
the foreign direct investments
прямі іноземні інвестиції
the industry
промисловість
the region
регіон
the investment marketing
інвестиційний маркетинг
Дата публікації: 2015
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: In this article we suggest to consider investment marketing in the region’s industry as a purposeful activity aimed to increase the investment attractiveness of industrial enterprises and industrial real estate objects in the region, promotion, accumulation and realization of their investment potential towards activating direct foreign investment attraction. We have generalized some specific characteristics determining the features of its implementing on the region level. We have also substantiated the basic constituents of investment marketing in the industry, which are necessary for launching an effective promotion, building-up and realization the industry investment potential in the region. The algorithm of conducting marketing research of the region’s industry investment environment has also been developed.
У статті запропоновано розглядати інвестиційний маркетинг у промисловості регіону як цілеспрямовану діяльність у напрямі підвищення інвестиційної привабливості промислових підприємств та об’єктів промислової нерухомості у регіоні, просування, нарощування та реалізації їх інвестиційного потенціалу з метою активізації зусиль щодо залучення прямих іноземних інвестицій. Узагальнено специфічні характеристики, що визначають особливості впровадження інвестиційного маркетингу на регіональному рівні. Обґрунтовано основні складові елементи інвестиційного маркетингу в промисловості, які є необхідними задля підвищення ефективності просування, нарощування та реалізації інвестиційного потенціалу промисловості в регіоні. Розроблено алгоритм виконання маркетингових досліджень інвестиційного середовища промисловості регіону.
Бібліографічний опис: Chychkalo-Kondratska I.B. Conceptual principles of implementing investment marketing in the industry of Ukraine regions / I.B. Chychkalo-Kondratska, А.А. Buryak // Економіка і регіон. – Полтава: ПолтНТУ, 2015. – № 4 (53). – С. 53 – 56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/220
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2015. №4 (53)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Article_Chychkalo-Kondratska, Buriak.pdfСтаття132.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.