Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2090
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карюк, А.М. | - |
dc.contributor.author | Савенко, Б.В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-08-09T07:28:44Z | - |
dc.date.available | 2017-08-09T07:28:44Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2090 | - |
dc.description | Карюк А.М. Методика оцінювання температурного режиму покриття автомобільних доріг / А.М. Карюк, Б.В. Савенко // Збірник наукових праць. Серія: Галузеве машинобудування, будівництво / за заг. ред. С.Ф. Пічугіна. − Полтава : ПолтНТУ, 2016. − Вип. 1 (46). – С. 246-262. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розроблено ймовірнісну методику оцінювання тривалості часу, протягом якого температура покриття автомобільної дороги перевищує температуру розм’якшення дорожнього бітуму або перебуває нижче від температури його крихкості. Випадкові та сезонні зміни температури дорожнього покриття подано у формі послідовностей з 12-ти нормально розподілених випадкових величин, статистичні характеристики котрих визначаються через відповідні характеристики температури поверхні ґрунту з урахуванням додаткового нагрівання від дії прямої сонячної радіації. Методику проілюстровано прикладом розрахунку для району м. Полтава. З’ясовано, що залежно від якості використаного бітуму найбільша кількість небезпечно спекотних днів у червні змінюється від 0,2 до 8 днів на місяць, а найбільша кількість холодних днів у лютому складає 4 − 11 на місяць. Результати дослідження може бути використано при плануванні автомобільних перевезень і ремонтних робіт на автодорогах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський національний технічний університет | uk_UA |
dc.subject | автомобільна дорога | uk_UA |
dc.subject | асфальтобетонне покриття | uk_UA |
dc.subject | температурний режим | uk_UA |
dc.subject | планування перевезень | uk_UA |
dc.title | Методика оцінювання температурного режиму покриття автомобільних доріг | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 625.7/.8:551.525 | - |
Розташовується у зібраннях: | ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівницво. 2016. №1 (46) Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Карюк.pdf | Стаття | 297.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.