Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/202
Назва: Маркетингові інструменти оцінювання інвестиційної привабливості регіону
Автори: Попова, Ю.М.
Тематичні ключові слова: інвестиційна привабливість регіону
регіональний маркетинг
маркетинг територій
SWOT-аналіз
Дата публікації: 2016
Анотація: Інвестиційний простір країни розглядається в координатах "інвестиційного клімату регіонів - інвестиційної діяльності в регіонах". Система вимірів залучення інвестицій: інвестиційний потенціал та інвестиційний ризик, якість використання ресурсів регіону (стратегічні і адміністративні ресурси, інноваційний потенціал). Автор приходить до висновку, що інвестиційна привабливість області, яка в кінцевому підсумку виявляється в здатності регіону залучати інвестиційні фонди, сформовані під впливом цілої низки чинників. Була проаналізована інвестиційна привабливість регіонів України в 2014 році. Автор пропонує оцінювати інвестиційну привабливість регіону за допомогою таких інструментів маркетингу: PEST-аналіз, SWOT-аналіз та SNW-аналізу. Ці маркетингові інструменти дають можливість створити основу для успішного поєднання інструментів маркетингу з іншими методами оцінки інвестиційної привабливості регіону.
Бібліографічний опис: Попова Ю.М. Маркетингові інструменти оцінювання інвестиційної привабливості регіону / Ю.М. Попова // Економіка і регіон. – 2016. – № 1 (56). – С. 71–76.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/202
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2016. №1 (56)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попова_ЕР1.pdf321.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.