Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1810
Назва: Професійно-комунікативна компетенція майбутнього спеціаліста: структура, функціональні компоненти та рівні
Автори: Тур, О.М.
Тематичні ключові слова: професійна освіта
професійно-комунікативна компетенція
професійна рефлексія
соціальна перцепція
Дата публікації: 2014
Анотація: У статті сформульовано основну мету професійної освіти на сучасному етапі розвитку суспільства, схарактеризовано знаннєвий та компетентнісний педагогічні підходи, визначені поняття «компетенція», «компетентність», «професійно-комунікативна компетенція», зазначені прізвища дослідників, які вивчали теоретичні питання професійно-комунікативної компетенції, розглянуто її структуру, до якої віднесено професійну рефлексію, соціальну перцепцію та міжкультурну перцепцію, а також функціональні компоненти, зокрема інформаційний, поведінковий і мотиваційний, виокремлено рефлективний, активний і соціокультурний рівні професійно-комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів.
Бібліографічний опис: Тур О.М. Професійно-комунікативна компетенція майбутнього спеціаліста: структура, функціональні компоненти та рівні / О.М. Тур // Наукові записки Тернопільського нац. пед. ун-ту ім. Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. – Тернопіль, 2014. – Вип. № 2. – С.53 – 57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1810
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.1.docxТур О.М.37.12 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.