Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1810
Назва: | Професійно-комунікативна компетенція майбутнього спеціаліста: структура, функціональні компоненти та рівні |
Автори: | Тур, О.М. |
Тематичні ключові слова: | професійна освіта професійно-комунікативна компетенція професійна рефлексія соціальна перцепція |
Дата публікації: | 2014 |
Анотація: | У статті сформульовано основну мету професійної освіти на сучасному етапі розвитку суспільства, схарактеризовано знаннєвий та компетентнісний педагогічні підходи, визначені поняття «компетенція», «компетентність», «професійно-комунікативна компетенція», зазначені прізвища дослідників, які вивчали теоретичні питання професійно-комунікативної компетенції, розглянуто її структуру, до якої віднесено професійну рефлексію, соціальну перцепцію та міжкультурну перцепцію, а також функціональні компоненти, зокрема інформаційний, поведінковий і мотиваційний, виокремлено рефлективний, активний і соціокультурний рівні професійно-комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів. |
Бібліографічний опис: | Тур О.М. Професійно-комунікативна компетенція майбутнього спеціаліста: структура, функціональні компоненти та рівні / О.М. Тур // Наукові записки Тернопільського нац. пед. ун-ту ім. Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. – Тернопіль, 2014. – Вип. № 2. – С.53 – 57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1810 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра українознавства, культури та документознавства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.1.docx | Тур О.М. | 37.12 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.