Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1781
Назва: | Kласифікація методів формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності |
Автори: | Тур, О.М. |
Тематичні ключові слова: | комунікативна компетентність класифікація методів пасивні, активні, інтерактивні методи |
Дата публікації: | 2017 |
Анотація: | У статті розглянуто поняття методу, зазначено, що їх вибір повинен бути зумовлений цілями навчання, змістом навчального матеріалу, професійною мотивацією майбутніх фахівців, потребою у виробленні комунікативних навичок і вмінь, потрібних у практичній професійній діяльності. Виокремлено пасивні, активні й інтерактивні групи методів. Інтерактивні методи поділені на не імітаційні та імітаційні (неігрові та ігрові), а також методи створення сприятливої атмосфери організації комунікації, методи обміну діяльністю, методи мисленнєвої діяльності, методи смислетворчості, методи рефлексивної діяльності, інтегративні методи та інші. |
Бібліографічний опис: | Тур О. Класифікація методів формування комунікативної компетентності майбутніх фахів-ців із документознавства та інформаційної діяль-ності / О.Тур// Молодь і ринок : щомісячний нау-ково-педагогічний журнал. – 2017. – № 4 (147). – С.53-58. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1781 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра українознавства, культури та документознавства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.docx | Тур О.М. | 31.72 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.