Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1781
Назва: Kласифікація методів формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності
Автори: Тур, О.М.
Тематичні ключові слова: комунікативна компетентність
класифікація методів
пасивні, активні, інтерактивні методи
Дата публікації: 2017
Анотація: У статті розглянуто поняття методу, зазначено, що їх вибір повинен бути зумовлений цілями навчання, змістом навчального матеріалу, професійною мотивацією майбутніх фахівців, потребою у виробленні комунікативних навичок і вмінь, потрібних у практичній професійній діяльності. Виокремлено пасивні, активні й інтерактивні групи методів. Інтерактивні методи поділені на не імітаційні та імітаційні (неігрові та ігрові), а також методи створення сприятливої атмосфери організації комунікації, методи обміну діяльністю, методи мисленнєвої діяльності, методи смислетворчості, методи рефлексивної діяльності, інтегративні методи та інші.
Бібліографічний опис: Тур О. Класифікація методів формування комунікативної компетентності майбутніх фахів-ців із документознавства та інформаційної діяль-ності / О.Тур// Молодь і ринок : щомісячний нау-ково-педагогічний журнал. – 2017. – № 4 (147). – С.53-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1781
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.docxТур О.М.31.72 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.