Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1780
Назва: Комунікативна компетентність майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: рефлексивний компонент
Автори: Тур, О.М.
Тематичні ключові слова: комунікативна компетентність
рефлексія
самооцінка
самоконтроль
інтерактивні методи
портфоліо
Дата публікації: 2016
Анотація: У статті проаналізовані поняття рефлексія, самооцінка, самоконтроль, описані їх функції, види та рівні сформованості, наведені окремі елементи тестових методик та за допомогою математичних методів визначені якісні показники, які порівняно з оцінками незалежних експертів. Виокремлено чинники, що сприяють адекватному підвищенню рівня рефлексії майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності.
Бібліографічний опис: Тур О.М. Комунікативна компетентність майбутніх фахівців із документознавства та інфо-рмаційної діяльності : рефлексивний компонент / О.М.Тур // Педагогічні науки: збірник наукових праць Херсонського державного університету. – 2016. – Вип. LXXIII. – Том 2. – С.123 – 127.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1780
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf886.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.