Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1718
Назва: Адаптація міжнародної реклами до умов зовнішнього ринку
Автори: Мокляк, М.В.
Попова, І..О.
Тематичні ключові слова: міжнародна реклама
зовнішній ринок
Дата публікації: 2017
Анотація: В умовах міжнародного ринку, посилення інтернаціоналізації міжнародної економіки та її глобалізації, зростає конкуренція товаровиробників. Тому постає проблема просування товарів та послуг на світові ринки, а також використання міжнародної реклами як ефективного інструменту позиціювання компанії на зовнішніх ринках.
Бібліографічний опис: Мокляк М.В. АДАПТАЦІЯ МІЖНАРОДНОЇ РЕКЛАМИ ДО УМОВ ЗОВНІШНЬОГО РИНКУ / М. В. Мокляк, Попова І.М. // Економічний розвиток держави та її соціальна стабільність: Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 11 травня 2017 року. – Полтава: ПолтНТУ, 2017. – С. 266-268.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1718
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мокляк_м.в.__попова_і..PDFМокляк М.В.285.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.