Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаркіна, І.А.-
dc.contributor.authorМаховка, В.М.-
dc.date.accessioned2016-06-11T11:09:53Z-
dc.date.available2016-06-11T11:09:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn65.041.1:338.48-
dc.identifier.otherУДК 65.041.1:338.48-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/168-
dc.descriptionМаркіна І.А. Антикризове управління туристичними організаціями і підприємствами як засіб формування їхніх конкурентних переваг / І.А. Маркіна, В.М. Маховка // Проблеми економіки. – 2014. – № 2. – С. 205-210uk_UA
dc.description.abstractМета статті полягає у дослідженні антикризового управління туристичними організаціями і підприємствами як засобу формування їхніх конку- рентних переваг на різних рівнях управління. В результаті аналізу та узагальнення праць вітчизняних і зарубіжних науковців було визначено основні особливості розвитку туризму (на основі досвіду Чехії, Болгарії, Польщі, Туреччини тощо), систематизовано основні напрями підвищення конкурен- тоспроможності туристичної діяльності та запропоновано заходи антикризового управління туристичними підприємствами й організаціями. В результаті проведеного дослідження було проаналізовано сучасний стан розвитку та проблеми туристичної діяльності в Україні. Обґрунтовано доцільність застосування антикризового управління на вітчизняних туристичних підприємствах і організаціях. Запропоновано антикризові захо- ди розвитку туризму, а саме: стратегічного, фінансово-економічного, організаційного, інноваційного, інвестиційного, маркетингового, кадрового характеру на рівні підприємства, регіону, держави, що сприятимуть вирішенню наявних проблем, а також підвищенню конкурентних переваг туристичних організацій і підприємств. Основними перспективами подальших наукових досліджень у даному напрямі є визначення стратегічних напрямків розвитку туристичної діяльності, конкретизація основних напрямків співпраці та взаємодії державних органів влади на регіональному рівні, ВНЗ, туристичних організацій і підприємств, що забезпечить конкурентоспроможність туристичного продукту на міжнародному і вітчиз- няному ринках, раціональний розподіл та використання туристичних ресурсівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДЦ ІПР НАН Україниuk_UA
dc.subjectтуристична індустріяuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectзаходи антикризового управлінняuk_UA
dc.titleАнтикризове управління туристичними організаціями і підприємствами як засіб формування їхніх конкурентних перевагuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
прорблеми економіки_стаття.pdf547.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.