Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1653
Назва: Крос-культурна адаптація комплексу маркетингу підприємства до умов міжнародного ринку
Автори: Мокляк, М.В.
Вервенська, Н.
Тематичні ключові слова: крос-культурна адаптація
комплекс маркетингу
міжнародний ринок
Дата публікації: 2015
Анотація: У сучасних умовах ринкової економіки, які швидко змінюються, стає очевидним, що будь-яке підприємство для виживання та збереження конкурентоспроможності повинно постійно корегувати свою діяльність з урахуванням вимог середовища, особливо на зарубіжних ринках. Це пов’язано з тим, що зміна факторів зовнішнього середовища може призвести до виникнення певного дисбалансу між підприємством та середовищем і спричинити необхідність застосування ряду заходів адаптації підприємства. Яким би не був ступінь глобалізації та гомогенізації ринків, відмінності між ними все ж зберігаються. У зв'язку з цим, керівництво підприємства має своєчасно приймати відповідні управлінські рішення щодо адекватних змін ведення бізнесу.
Бібліографічний опис: Мокляк М.В., Вервенська Н. Крос-культурна адаптація комплексу маркетингу підприємства до умов міжнародного ринку // Європейський вибір України: завдання та пріоритети: Матеріали міжвузівської науково-практичної Інтернет-конференції. – Полтава: ПолтНТУ, 19 травня 2015. – С. 247-249.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1653
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тезы_вервенська_МОКЛЯК_301_фм_крос_культурна_адаптац_маркетингу.PDFМокляк М.В.281.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.