Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1559
Назва: Трейд-маркетинг як основний інструмент стимулювання збуту аграрної продукції на міжнародних ринках
Автори: Мокляк, М.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
стимулювання збуту
аграрна продукція
міжнародний ринок
Дата публікації: бер-2017
Анотація: Стимулювання збуту продукції — одне з ключових завдань будь-якої торговельної організації, яка зазвичай реалізується з використанням загальновідомої прямої реклами товарів і послуг. Доцільною альтернативою цьому способу є комплекс заходів торгового маркетингу, популярність методів якого на міжнародному ринку зростає з кожним днем [1]. Основним з таких засобів є трейд-маркетинг. Трейд (торговий) маркетинг ‒ це комплекс заходів, спрямованих на вивчення та задоволення потреб споживачів проміжної торговельної ланки (дистриб’юторів, дилерів тощо), а також стимулювання кінцевих споживачів у місцях продажу.
Бібліографічний опис: Мокляк М.В. Трейд-маркетинг як основний інструмент стимулювання збуту аграрної продукції на міжнародних ринках / М.В. Мокляк //Сучасні проблеми формування, розвитку і використання ресурсного потенціалу АПК. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 30 березня 2017 року)– Полтава : ПДАА, 2017. – С. 257-261.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1559
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.