Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1431
Назва: Особливості маркетингових досліджень рекламної діяльності
Автори: Попова, Ю.М.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингове дослідження
маркетингова діяльність
реклама
Дата публікації: 2015
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Анотація: Розглянуто особливості маркетингових досліджень рекламної діяльності. Охарактеризовано зміст маркетингової рекламної діяльності. Розроблено рекомендації щодо проведення маркетингових експериментів у галузі реклами.
Бібліографічний опис: Попова Ю.М. Особливості маркетингових досліджень рекламної діяльності / Ю.М. Попова // Економіка і регіон : наук. вісн. – 2015. – №1(50).– С. 74-80.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1431
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2015. №1 (50)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 1(50) Попова.pdf314.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.