Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12411
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТаловиря, Г.М.-
dc.contributor.authorТкаченко, А.Д.-
dc.date.accessioned2023-05-25T12:44:00Z-
dc.date.available2023-05-25T12:44:00Z-
dc.date.issued2023-05-25-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12411-
dc.descriptionTkachenko A. Slogans as a tool of advertising / A. Tkachenko ; scientific adviser : H. Talovyria // Тези 75-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 02 трав.–25 трав. 2023 р.). – Т. 1. – С. 431–432.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectslogansuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectслоганиuk_UA
dc.titleSlogans as a tool of advertising = Слогани як інструмент рекламиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc81'23/811'111-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75 Т.1-432-433.pdfтези190.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.