Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12411
Назва: Slogans as a tool of advertising = Слогани як інструмент реклами
Автори: Таловиря, Г.М.
Ткаченко, А.Д.
Тематичні ключові слова: advertising
slogans
реклама
слогани
Дата публікації: 25-тра-2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Tkachenko A. Slogans as a tool of advertising / A. Tkachenko ; scientific adviser : H. Talovyria // Тези 75-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 02 трав.–25 трав. 2023 р.). – Т. 1. – С. 431–432.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12411
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75 Т.1-432-433.pdfтези190.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.