Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1211
Назва: Alternative Energy Marketing Aspects in Ukraine = Маркетингові аспекти альтернативної енергетики в Україні
Автори: Титаренко, Л.М.
Бутенко, М.
Тематичні ключові слова: energy market
traditional power system
renewable sources of energy
marketing systems.
енергетичний ринок
традиційна енергетика
відновлювальні джерела енергетики
маркетингові системи
Дата публікації: 2016
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Анотація: The article investigates Ukrainian energy market problems and peculiarities. The differences between marketing in energy industry of domestic economy market and marketing in other fields of national economy are defined. The main directions of RES marketing system optimization are justified.
Визначено проблеми та особливості енергетичного ринку в Україні. Встановлено, відмінності маркетингу в енергетичному сегменті ринку національної економіки від маркетингу в інших галузях народного господарства. Обгрунтовано основні напрями оптимізації маркетингової системи ВДЕ.
Бібліографічний опис: Tytarenko L.M. Alternative Energy Marketing Aspects in Ukraine / L.M. Tytarenko, M. Bytenko // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ. – 2016. – № 6. – С. 28-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1211
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної теорії та економічної кібернетики
Економіка і регіон. 2016. №6 (61)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Титаренко ЕтаР 2016 анг - NEW(1).pdf516.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.