Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11239
Назва: Соціально-педагогічні завдання психолого-педагогічного супроводу дитини в інклюзивній освіті
Автори: Сайко, Н.О.
Тематичні ключові слова: соціальна педагогія
інклюзивна освіта
психолого-педагогічний супровід дитини
Дата публікації: 1-гру-2022
Видавництво: Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м. Київ
Анотація: В статті конкретизовано поняття «інклюзивне навчання», розглянуто соціально-педагогічні завдання психолого-педагогічного супроводу дитини в інклюзивній освіті. Пріоритетними були виділені такі: проведення групової та індивідуальної діагностики; створення індивідуального відновлювального середовища; розробка індивідуальної програми розвитку дитини з опорою на сильні сторони особистості.
Бібліографічний опис: Сайко Н.О. Соціально-педагогічні завдання психолого-педагогічного супроводу дитини в інклюзивній освіті / Н.О. Сайко // Інклюзивне середовище: проблеми, перспективи, кращі практики : зб. матеріалів XXII Міжнар. наук.-практ. конф., 30 листоп. ‒1 груд. 2022 р. ‒ К. : Ун-т «Україна», 2022.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11239
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези СайкоН_.docтези52.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.