Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11239
Назва: | Соціально-педагогічні завдання психолого-педагогічного супроводу дитини в інклюзивній освіті |
Автори: | Сайко, Н.О. |
Тематичні ключові слова: | соціальна педагогія інклюзивна освіта психолого-педагогічний супровід дитини |
Дата публікації: | 1-гру-2022 |
Видавництво: | Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м. Київ |
Анотація: | В статті конкретизовано поняття «інклюзивне навчання», розглянуто соціально-педагогічні завдання психолого-педагогічного супроводу дитини в інклюзивній освіті. Пріоритетними були виділені такі: проведення групової та індивідуальної діагностики; створення індивідуального відновлювального середовища; розробка індивідуальної програми розвитку дитини з опорою на сильні сторони особистості. |
Бібліографічний опис: | Сайко Н.О. Соціально-педагогічні завдання психолого-педагогічного супроводу дитини в інклюзивній освіті / Н.О. Сайко // Інклюзивне середовище: проблеми, перспективи, кращі практики : зб. матеріалів XXII Міжнар. наук.-практ. конф., 30 листоп. ‒1 груд. 2022 р. ‒ К. : Ун-т «Україна», 2022. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11239 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези СайкоН_.doc | тези | 52.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.