Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1114
Назва: Теоретичні аспекти маркетингових інструментів підприємств на Європейських ринках
Автори: Мокляк, М.В.
Тематичні ключові слова: глобалізація
міжнародний маркетинг
маркетингові технології
Дата публікації: 2016
Видавництво: Херсон: ХДАУ
Бібліографічний опис: Мокляк М.В. Теоретичні аспекти маркетингових інструментів підприємств на Європейських ринках / М.В. Мокляк // Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Теорія та практика менеджменту: реалії та перспективи розвитку». – Херсон: ХДАУ, 2016. – С. 60-63.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1114
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_ Moklyak всеукр конф.pdf161.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.