Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1108
Назва: Франчайзинг як ефективний засіб організації співпраці на ринку туристичних послуг
Автори: Казак, О.О.
Тематичні ключові слова: франчайзинг
туризм
туристична послуга
Дата публікації: 2016
Видавництво: Полтава: ФОП Пусан А.Ф.
Анотація: Туристична індустрія у XX ст. розвивається в умовах високого рівня конкуренції, де можливо вижити лише завдяки впровадженню та використанню сучасних форм співпраці. Найбільшого поширення у готельному та ресторанному бізнесу, які є важливою складовою туристичної галузі набув франчайзинг.
Бібліографічний опис: Казак О.О. Офранчайзинг як ефективний засіб організації співпраці на ринку туристичних послуг / О.О. Казак / Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет конференції «Сучасні інноваційно-інвестиційні механізми розвитку національної економіки» (27 жовтня 2016 р., м. Полтава). – Ч.1. – Полтава : Пусан А.Ф., 2016. – С. 160–162.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1108
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_козак.pdf269.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.