Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11053
Назва: Всесвітній фонд дикої природи (WWF) як лідер глобального маркетингу некомерційних організацій глобального світу
Автори: Мокляк, М.В.
Бугай, А.Н.
Тематичні ключові слова: глобальний маркетинг
некомерційні організації
міжнародні неурядові організації
Всесвітній фонд дикої природи (WWF)
Дата публікації: тра-2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Бугай А.Н. Всесвітній фонд дикої природи (WWF) як лідер глобального маркетингу некомерційних організацій глобального світу / А.Н. Бугай, М.В. Мокляк // Тези 74-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 25 квітня–21 травня 2022 р.). – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – Т. 1. – С. 325–327.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11053
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
74-та конф Т.1-326-328.pdfтези344.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.