Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10938
Назва: Features of the initial stage of learning a second foreign language by university students = Особливості початкового етапу вивчення другої іноземної мови студентами ВНЗ
Автори: Тупиця, О.Ю.
Попович, І.Ю.
Тематичні ключові слова: second foreign language
phonetic competence of students
pronunciation game
communicative approach
друга іноземна мова
фонетична компетентність студентів
гра на вимову
комунікативний підхід
Дата публікації: 23-жов-2022
Видавництво: Barca Academy Publishing, Barcelona, Spain
Анотація: The article considers the peculiarities of the development of phonetic competence of students, who begin to study a second foreign language (German). The system of phonetic games makes it possible to change the forms of work, to create a speech environment that promotes the interconnected development of different types of speech activity, as well as the study of various aspects of language.
У статті розглянуто особливості розвитку фонетичної компетенції учнів, які починають вивчати другу іноземну мову (німецьку). Система фонетичних ігор дає змогу змінювати форми роботи, створювати мовленнєве середовище, яке сприяє взаємопов’язаному розвитку різних видів мовленнєвої діяльності, а також вивченню різних сторін мови.
Бібліографічний опис: Tupytsya O.Yu. Features of the initial stage of learning a second foreign language by university students / O.Yu. Tupytsya, I.Yu. Popovych // Eurasian Scientific Discussions : Proceedings of X International Scientific and Practical Conference , 23-25 October 2022. – Barcelona : Barca Academy Publ., 2022. – P. 189-192.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10938
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EURASIAN-SCIENTIFIC-23-25.10.22.pdfСтаття355.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.