Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1092
Назва: Контроль в сфері реклами туристичних послуг
Автори: Казак, О.О.
Тематичні ключові слова: туризм
реклама
туристична послуга
Дата публікації: жов-2016
Видавництво: Копіцентр
Анотація: Контроль за рекламою, пропагандою та іншими засобами популяризації фірм, готелів, продуктів та інших послуг в туристичній сфері, яку суб’єкти туристичного ринку доводять до потенційних споживачів для розширення клієнтської бази та збільшення продажів туристичних послуг, повинні постійно проводити: компетентні державні органи; громадські організації; туристичні оператори за діяльністю своїх турагентств та агентів, агенти та менеджери туристичних агентств шляхом самоконтролю при прямому особистому контакті при використанні елементів усної реклами.
Бібліографічний опис: Казак, О. О. Контроль в сфері реклами туристичних послуг / О. О. Казак // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управляння туристичною індустрією: методологія і практика» (6-7 жовтня 2016 року).– Полтава: ПолтНТУ, 2016. – С.50 – 52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1092
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf245.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.