Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/109
Назва: Методологічні засади управління підприємством в умовах кризи
Автори: Маховка, В.М.
Тематичні ключові слова: криза
антикризове управління
кризове явище
антикризовий менеджмент
Дата публікації: 2011
Видавництво: Полтавський університет економіки і торгівлі
Анотація: У статті розглянуто методологічні засади управління підприємством в умовах кризи. Подано аналіз поняття «криза», визначено класифікацію та основні характеристики кризових явищ, внутрішні та зовнішні причини їх виникнення, наслідки та основні стадії розвитку.
Бібліографічний опис: Маховка В.М. Методологічні засади управління підприємством в умовах кризи / В.М. Маховка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. Економічні науки. – 2011. – № 6 (51), ч. 1. – С. 305-310.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/109
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 1.1.pdf276.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.