Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/106
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.contributor.authorПопова, Ю.М.-
dc.date.accessioned2016-06-09T09:07:33Z-
dc.date.available2016-06-09T09:07:33Z-
dc.date.issued2016-03-22-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/106-
dc.descriptionМокляк, М.В. Product placement як новий конкурентний вид рекламоносія українського товару / М.В. Мокляк, Ю.М. Попова //Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. "Стратегії глобальної конкурентоспроможності: соціально-економічні виміри", 22 бер. 2016. - Черкаси: ЧДТУ, 2016. - С. 41-43.-
dc.language.isoukuk
dc.publisherЧеркас. ДТУuk
dc.subjectproduct placementuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.titleProduct placement як новий конкурентний вид рекламоносія українського товаруuk
dc.typeНаукові статтіuk
dc.identifier.udc339.13:659.13/.16-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Св. мокляк, попова черкаси.pdf183.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.