Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10617
Назва: | Аналіз доцільності зменшення кількості смуг руху на вулицях і дорогах населених пунктів |
Автори: | Дем'янова, О.М. Гасенко, Л.В. |
Тематичні ключові слова: | перерозподіл вулично-дорожнього простору кількість смуг руху на вулицях пропускна здатність проектованої магістралі |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" |
Анотація: | Світовий досвід доводить, що навіть інвестуючи значні кошти у розвиток вулично-дорожньої мережі, неможливо вирішити проблему переміщень у великих містах забезпечивши лише комфортне пересування автомобілів [1]. Сучасні містобудівні тенденції свідчать про необхідність перерозподілу вулично-дорожнього простору. Базовими варіантами такого перерозподілу є [2]: 1) звуження смуг для приватного транспорту (що дозволяють оновлені нормативні документи України); 2) зменшення кількості смуг для приватного транспорту (що не завжди приводить до зменшення пропускної здатності проїжджої частини). |
Бібліографічний опис: | Дем'янова О.М. Аналіз доцільності зменшення кількості смуг руху на вулицях і дорогах населених пунктів / О.М. Дем'янова, Л.В. Гасенко // Тези 74-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка». (Полтава, 25 квіт. – 21 трав. 2022 р.) – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – Т. 1. – С. 71-73. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10617 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
vol1 (1)(24).pdf | Матеріали конференції | 1.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.