Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10617
Назва: Аналіз доцільності зменшення кількості смуг руху на вулицях і дорогах населених пунктів
Автори: Дем'янова, О.М.
Гасенко, Л.В.
Тематичні ключові слова: перерозподіл вулично-дорожнього простору
кількість смуг руху на вулицях
пропускна здатність проектованої магістралі
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Світовий досвід доводить, що навіть інвестуючи значні кошти у розвиток вулично-дорожньої мережі, неможливо вирішити проблему переміщень у великих містах забезпечивши лише комфортне пересування автомобілів [1]. Сучасні містобудівні тенденції свідчать про необхідність перерозподілу вулично-дорожнього простору. Базовими варіантами такого перерозподілу є [2]: 1) звуження смуг для приватного транспорту (що дозволяють оновлені нормативні документи України); 2) зменшення кількості смуг для приватного транспорту (що не завжди приводить до зменшення пропускної здатності проїжджої частини).
Бібліографічний опис: Дем'янова О.М. Аналіз доцільності зменшення кількості смуг руху на вулицях і дорогах населених пунктів / О.М. Дем'янова, Л.В. Гасенко // Тези 74-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка». (Полтава, 25 квіт. – 21 трав. 2022 р.) – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – Т. 1. – С. 71-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10617
Розташовується у зібраннях:Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vol1 (1)(24).pdfМатеріали конференції1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.