Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10570
Назва: Розвиток емоційного інтелекту дітей дошкільного віку
Автори: Клевака, Л.П.
Гришко, О.І.
Заіка, В.М.
Тематичні ключові слова: дитина дошкільного віку
психічний розвиток дитини
емоції
емоційні переживання
емоційний інтелект
Дата публікації: 2022
Видавництво: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Анотація: У статті розглядається розвиток емоційного інтелекту у дітей дошкільного віку. Метою дослідження є теоретичний аналіз особливостей становлення емоційного інтелекту у дошкільному віці для подальшого його розвитку під керівництвом дорослих. Визначено, що насьогодні в дошкільних закладах відбувається акцентування здійснення освітнього процесу в бік інтелектуального розвитку, що призводить до деформації емоційної сфери дітей дошкільного віку. Крім того, дефіцит емоційного спілкування, притаманний сучасним батьківсько-дитячим взаєминам, спричиняє емоційну глухоту дітей, тобто нездатність відчувати, відсутність реакції на емоційний стан іншої особистості; пригнічення емоцій, що розвивається у дитини внаслідок байдужості близьких людей. На тлі таких змін дошкільної освіти проблема розвитку емоційного інтелекту дітей дошкільного віку особливо значуща та актуальна.
Бібліографічний опис: Клевака Л.П. Розвиток емоційного інтелекту дітей дошкільного віку / Л.П. Клевака, О.І. Гришко, В.М. Заіка // Технології розвитку інтелекту. – 2022. – Т. 6, №1 (31). – URL: http://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/590
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10570
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
590-876-1-PB.pdfстаття510.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.