Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10570
Назва: | Розвиток емоційного інтелекту дітей дошкільного віку |
Автори: | Клевака, Л.П. Гришко, О.І. Заіка, В.М. |
Тематичні ключові слова: | дитина дошкільного віку психічний розвиток дитини емоції емоційні переживання емоційний інтелект |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України |
Анотація: | У статті розглядається розвиток емоційного інтелекту у дітей дошкільного віку. Метою дослідження є теоретичний аналіз особливостей становлення емоційного інтелекту у дошкільному віці для подальшого його розвитку під керівництвом дорослих. Визначено, що насьогодні в дошкільних закладах відбувається акцентування здійснення освітнього процесу в бік інтелектуального розвитку, що призводить до деформації емоційної сфери дітей дошкільного віку. Крім того, дефіцит емоційного спілкування, притаманний сучасним батьківсько-дитячим взаєминам, спричиняє емоційну глухоту дітей, тобто нездатність відчувати, відсутність реакції на емоційний стан іншої особистості; пригнічення емоцій, що розвивається у дитини внаслідок байдужості близьких людей. На тлі таких змін дошкільної освіти проблема розвитку емоційного інтелекту дітей дошкільного віку особливо значуща та актуальна. |
Бібліографічний опис: | Клевака Л.П. Розвиток емоційного інтелекту дітей дошкільного віку / Л.П. Клевака, О.І. Гришко, В.М. Заіка // Технології розвитку інтелекту. – 2022. – Т. 6, №1 (31). – URL: http://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/590 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10570 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
590-876-1-PB.pdf | стаття | 510.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.