Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10469
Назва: | Digital-marketing as an Innovation Control Element = Цифровий маркетинг як елемент контролю інновацій |
Автори: | Бондаренко, В.М |
Тематичні ключові слова: | digital marketing social networks advertising internet marketing digital technologies management tool цифровий маркетинг соціальні мережі реклама інтернет-маркетинг |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" |
Анотація: | The article
presents the results of the study of the essence and approaches of the interpretation of the concept of "digital
marketing", reveals the main tools and methods of this phenomenon. The effectiveness of the impact of the
introduction of digital marketing on modern business is determined. The concepts, possibilities and
advantages of digital marketing are defined, the analysis of a condition of the market of digital marketing in
Ukraine and modern tendencies of digital marketing is carried out. Modern management tools are
highlighted and the issues of supporting marketing decisions at different levels of management with the help
of information and communication technologies and systems are considered. The main advantages of digital
marketing are indicated and the main differences from traditional means of communication are considered.
The main problems on the way to the effective use of digital marketing in order to reach the target audience
and increase sales are identified. Наведено результати дослідження сутності та підходів до тлумачення поняття «цифровий маркетинг», розкрито основні інструменти й методи цього явища. Установлено ефективність впливу впровадження цифрового маркетингу на сучасний бізнес. Визначено поняття, можливості й переваги цифрового маркетингу, проведено аналіз стану ринку цифрового маркетингу в Україні та його сучасних тенденцій. Висвітлено сучасні інструменти управління та розглянуто питання підтримки маркетингових рішень на різних рівнях управління за допомогою інформаційнокомунікаційних технологій і систем. Вказано основні переваги цифрового маркетингу й досліджено важливі відмінності від традиційних засобів комунікації. Визначено головні проблеми на шляху до ефективного використання цифрового маркетингу з метою охоплення цільової аудиторії та збільшення продажів. |
Бібліографічний опис: | Bondarenko V. Digital-marketing as an Innovation Control Element / V. Bondarenko // Економіка і регіон. – 2021. – № 3 (82). – С. 78–83. – DOI 10.26906/EiR.2021.3(82).2369 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10469 |
Розташовується у зібраннях: | Економіка і регіон. 2021. № 3 (82) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3_82_2021(9).pdf | Наукова стаття | 1.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.