Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10320
Назва: Комунікативна стратегія автора та регулятивність тексту (на мовному матеріалі повісті Миколи Гоголя «Сорочинський ярмарок»)
Автори: Галаур, С.П.
Москаленко, М.В.
Тематичні ключові слова: художній текст
суб’єктивна модальність
регулятивність художнього тексту
образ автора
точка бачення автора
позиція всезнання автора
Дата публікації: 2021
Видавництво: Міжнародний гуманітарний університет, м. Одеса
Анотація: Статтю присвячено суб’єктивації оповіді та її впливу на читацьке сприйняття. З’ясовано, що автор у художньому тексті є посередником між реальним автором і художнім світом, носієм особливого словесно-ідеологічного, мовного світогляду, особливої точки зору на світ і на події, особливих оцінок та інтонацій. Визначено, що категорія автора реалізована в підкатегоріях оповідача і розповідача. Останню підкатегорію оцінено як неоднорідну, її диференційовано на три типи: розповідач – головний герой, розповідач – побічний герой, розповідач, який виявляє себе лише мовною позицією.
Бібліографічний опис: Галаур С.П. Комунікативна стратегія автора та регулятивність тексту (на мовному матеріалі повісті Миколи Гоголя «Сорочинський ярмарок») / С.П. Галаур, М.В. Москаленко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Філологія. – 2021. – № 51. Т. 3. – С. 16-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10320
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik-philology_№51_3_2021_Галаур.pdfстаття433.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.