Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10311
Назва: Формування базового товарного асортименту суб’єкта роздрібної торгівлі ( на матеріалах ТОВ Полтавська філія «Метал Холдінг Трейд»)
Автори: Мандрика, А.Р.
Тематичні ключові слова: товарний асортимент
формування базового товару
маркетинг
роздрібна торгівля
товарна політика
конкурентоспроможність підприємства
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі визначено ключову роль формування товарного асортименту роздрібної торгівлі на ТОВ ПФ «Метал Холдінг Трейд», розглянуто показники, індикатори, методи та напрями підвищення ефективності управління товарним асортиментом, сформовано стратегічний план, проведений аналіз економічно-фінансової діяльності ТОВ ПФ «Метал Холдінг Трейд», SWOT та ABC-аналіз, на основі яких, було запропоновано впровадити комплекс рішень щодо вдосконалення товарного асортименту на підприємстві. Одержані результати можуть бути використані у практичній діяльності досліджуваного підприємства для формування базового товарного асортименту та забезпечити зростання конкурентоспроможності підприємства на ринку.
Бібліографічний опис: Мандрика А.Р. Формування базового товарного асортименту суб’єкта роздрібної торгівлі ( на матеріалах ТОВ Полтавська філія «Метал Холдінг Трейд») : кваліфікаційна робота бакалавра на здобуття першого рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 157 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10311
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
401-ЕР МАНДРИКА (2021).pdfстудентські роботи4.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.