Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10280
Назва: Gastronomy as a Factor of Competitive Advantage of Cultural Tourism Services = Гастрономія як фактор формування конкурентних переваг послуг пізнавального туризму
Автори: Черниш, І.В.
Маховка, В.М
Максименко, Н.
Тематичні ключові слова: rest
gastronomy
gastronomic tourism
gastronomic travel
cooking
food tourism
гастрономічний туризм
гастрономічна подорож
гастротуризм
відпочинок
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: The purpose of the article is to study the features of gastronomy as a factor in the formation of competitive advantages of cultural tourism services. The authors determined that gastronomic services are used in many areas of tourism and leisure, including in the form of catering services during the trip, as well as a separate purpose for travel to learn the cuisine of a particular city or region, the country as a whole. The article examines the main approaches to defining the essence of the concept of "gastronomic tourism". It is stated that the concept "gastronomic tourism" must be understood as an integral part of a trip or journey. As a result of the study, the main components of gastronomic tourism were identified, which characterize its content as a type of cognitive tourist leisure: cultural consumption; self-education; informal communication; satisfaction of gastronomic needs; cognitive activity and the like. The types of gastronomic tourism are analyzed on the basis of various classification features. The component of culinary activity in the socio-cultural life of a person is expressed in the defeat, emotions, condition, covering the tourist during the holiday. Based on these reactions, the tourist feels, comprehends the culinary features, assesses the gastronomic features of the area and the food services provided. Prospects for further research are to identify potential directions for the development of gastronomy in the field of tourism, improving its quality and service, taking into account the needs of modern consumers of tourism products.
Досліджено особливості гастрономії як фактору формування конкурентних переваг послуг пізнавального туризму. Визначено, що гастрономічні послуги використовуються у багатьох сферах туризму та дозвілля, зокрема у формі послуг харчування під час подорожі, а також як окрема мета подорожі для пізнання кухні певного міста або регіону, країни в цілому. З’ясовано основні підходи до визначення сутності поняття «гастрономічний туризм». Зазначено, що його необхідно розуміти як невід’ємну складову будь-якої поїздки чи подорожі. Гастрономічний туризм являє собою спеціалізований вид туризму, пов’язаний з ознайомленням з історією, технологією та культурою споживання національних страв і продуктів, а також навчанням і підвищенням рівня професійних знань у сфері кулінарії. У результаті дослідження було визначено основні складові гастрономічного туризму, які характеризують його зміст як вид пізнавального туристичного дозвілля: культурне споживання; самоосвіта; неформальне спілкування; задоволення гастрономічних потреб; пізнавальна діяльність тощо.
Бібліографічний опис: Chernysh I.V. Gastronomy as a Factor of Competitive Advantage of Cultural Tourism Services / I.V. Chernysh, V.M. Makhovka, N. Maksimeiko // Економіка і регіон. – 2021. – № 2 (81). – С. 33-40. – DOI 10.26906/EiR.2021.2(81).2286
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10280
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму
Економіка і регіон. 2021. № 2 (81)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_81_2021_Черниш.pdfстаття293.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.