Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2021COVID-19 and Its Impact on Ukrainian Economy = Аналіз впливу COVID-19 на економіку УкраїниОнищенко, В.О.; Сівіцька, С.П.; Черв’як, А.В.
2021Evaluation and Regulation of SocioEconomic Efficiency of Management Systems = Оцінювання та регулювання соціально-економічної ефективності систем управлінняКомеліна, О.В.; Гунченко, М.В.
2021Development of Transport Service Management under the Conditions of European Integration = Розвиток управління транспортним забезпеченням за умов євроінтеграціїБолдирєва, Л.М.; Сидорова, А.К.
2021Сучасні концепції менеджменту та їх застосування в умовах діджиталізації економіки України = Modern Concepts of Management and Their Application in the Context of the Digitalization of the Ukrainian EconomyГришко, В.В.
2021Theoretical Foundations of Migration Policy = Теоретичні основи міграційної політикиЧерниш, І.В.; Соловей, Ю.Г.
2021Forecasting the impact of financial decentralization in the formation of the budget of Poltava region on the basis of adaptive models = Прогнозування впливу фінансової децентралізації при формуванні бюджету Полтавської області на основі адаптивних моделейДубіщев, В.П.; Кудінов, О.М.
2021The Effectiveness of Product and Brand Promotion: the Role of Marketing Communications = Ефективність просування товарів та брендів: роль маркетингових комунікаційБондаренко, В.М.; Хадарцев, О.В.; Григор’єва, О.В.
2021Methodical Foundations of Organizational and Economic Concept Formation of Energy Saving = Методичні основи формування організаційноекономічної концепції енергозбереженняБиба, В.В.; Міняйленко, І.В.
2021Documenting the Purchase of Fuels and Lubricants by the Enterprise = Документальне оформлення придбання паливномастильних матеріалів підприємствомКоба, О.В.; Свистун, Л.А.
2021Marketing Analysis of Sales Channels of Organic Products = Маркетинговий аналіз каналів збуту органічної продукціїЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.; Кондрацька, Д.С.