Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10103
Назва: Екскурсійна діяльність як фактор формування іміджу дестинації
Автори: Стрижак, Ю.С.
Тематичні ключові слова: туризм
туристична діяльність
екскурсійна діяльність
дестинація
імідж дестинації
екскурсійні маршрути
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: В роботі досліджено сутність та значення екскурсійної діяльності для формування іміджу дестинації. Визначено особливості організації екскурсійної діяльності. Досліджено ринок екскурсійних послуг Полтавщини. За результатами аналізу діяльності ТА «Все включено» запропоновано екскурсійний маршрут, направлений на формування позитивного туристичного іміджу Полтавської області.
Бібліографічний опис: Стрижак Ю.С. Екскурсійна діяльність як фактор формування іміджу дестинації : кваліф. робота на здобуття кваліфікації бакалавра зі спец. 242 «Туризм» / Ю.С. Стрижак. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 95 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10103
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 242 Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стрижак Ю._242Туризм_КР Бакалавра.pdf1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.