Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10077
Назва: Мотивація персоналу як запорука успішної роботи підприємства соціально-культурного сервісу і туризму
Автори: Нуркевич, К.В.
Тематичні ключові слова: туризм
сфера гостинності
готельне господарство
трудовий колектив
матеріальна мотивація
нематеріальна мотивація
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: В роботі узагальнено теоретико-методологічні засади мотивації персоналу на підприємствах соціально-культурного сервісу та туризму, а також розроблено шляхи щодо підвищення її ефективності у готелі «Україна».
Бібліографічний опис: Нуркевич К.В. Мотивація персоналу як запорука успішної роботи підприємства соціально-культурного сервісу і туризму : кваліф. робота на здобуття кваліфікації бакалавра зі спец. 242 «Туризм» / К.В. Нуркевич. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 81 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10077
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 242 Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нуркевич К.В._242Туризм_КР Бакалавра.pdf1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.