Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10061
Назва: Арт-екопрактики як методичний інструментарій освітнього процесу: психологічний ресурс
Автори: Яланська, С.П.
Тематичні ключові слова: арт-практики
креативність
методичний інструментарій
освітній процес
здобувач вищої освіти
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
Анотація: На сьогодні в освітньому процесі мають використовуватися новітні технології, інтерактивні форми роботи зі студентами, які сприятимуть їх зацікавленню, розвитку креативності, формуванню навичок командної роботи, самоорганізації, вдалого розподілу часу. Сучасна молодь постійно перебуває в інформаційному середовищі соціальних мереж, віртуальному просторі, що обумовлює дефіцит «живого» спілкування як з оточуючими так і з природнім середовищем вцілому. Тому існує потреба у посиленні такого спілкування, що сприяє забезпеченню як фізичного так і психологічного здоров’я. Метою статті є розкриття психологічного ресурсу використання арт-екопрактик в освітньому процесі вищої школи, зокрема, на території кампусу університету – «зеленій аудиторії». На основі теоретичного аналізу літературних джерел, опитування учасників освітнього процесу (методи дослідження), власного досвіду з’ясовано, що такий інструмент сприяє відчуттю внутрішньої гармонії, психологічному благополуччю, активізує творчу діяльність, злагоджену командну роботу.
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Арт-екопрактики як методичний інструментарій освітнього процесу: психологічний ресурс / С.П. Яланська // Технології розвитку інтелекту. – 2021. – Т. 5, № 2 (30). – URL : https://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/563/149
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10061
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.