Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10060
Назва: Підвищення якості обслуговування споживачів туристичного продукту
Автори: Головко, О.Г.
Тематичні ключові слова: якість обслуговування
споживач
туристичний продукт
інструмент підвищення якості
віртуальні технології
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У кваліфікаційній роботі проведено дослідження щодо підвищення якості обслуговування споживачів туристичного продукту. На підставі результатів дослідження діяльності ПП «Аруна люкс» розроблено проект з підвищення якості конкурентоспроможності підприємства за рахунок використання віртуальних технологій.
Бібліографічний опис: Головко О.Г. Підвищення якості обслуговування споживачів туристичного продукту : кваліф. робота на здобуття кваліфікації бакалавра зі спец. 242 «Туризм» / О.Г. Головко. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 91 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10060
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 242 Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Головко О. Г._242Туризм_КР Бакалавра_.pdf1.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.