Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10059
Назва: Удосконалення процесу управління якістю обслуговування на туристичному підприємстві
Автори: Бородавка, В.В.
Тематичні ключові слова: туризм
готель
якість обслуговування
управління якістю
туристичне підприємство
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: В роботі обґрунтовано сутність управління якістю обслуговування на туристичному підприємстві. Визначено принципи удосконалення процесу управління якістю обслуговування на туристичному підприємстві. Охарактеризовано діяльність готелю «Україна». Проведено аналіз конкурентного середовища готелю «Україна». Проаналізовано процес управління якістю обслуговування в готелях України. Розроблено анкету для управління якістю готелю «Україна». Запропоновано заходи з перевірки знань персоналу при управлінні якістю готелю «Україна».
Бібліографічний опис: Бородавка В. В. Удосконалення процесу управління якістю обслуговування на туристичному підприємстві : кваліф. робота на здобуття кваліфікації бакалавра зі спец. 242 «Туризм» / В.В. Бородавка. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 88 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10059
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 242 Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бородавка В.В._242Туризм_КР Бакалавра.pdf2.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.